8 תשובות
את לא צריכה לרדת .
כמו שכתבו תבדקי בbmi
ואל תוותרי על ארוחות.
זה פשוט חהרעיב תעצמך
שואל השאלה:
לא יודעת אבל הגוף שלי מעצבן אותי ואני יחסית באמצע במשקל תקין, אז אם אני אהיה במשקל תקין אבל יותר קרוב לרזון זה לא יהיה נורא
אני חושבת שאת יכולה לנסות להתחטב
עם זה מה שאת רוצה
תרשמי למאמנת כושר שתתן לך תפריט ותעשה לך אימונים
את במשקל הנכון אחותי
את לא צריכה לרדת בכלל!
את במשקל טוב לגובה ולגיל שלך
שואל השאלה:
בדקתי תסתכלי מה כתבתי, אני שואלת איך לרדת חמש קילו בגילי
תבדקי פאקינג במחשבון bmi