9 תשובות
לא, תעשי מה שבא לך ותתנהגי איך שאת רוצה.
לאנשים תמיד יהיה מה להגיד.
היא כנראה אמרה כי זה אובר. את יכולה להמשיך להתלהב, פשוט במינון נמוך יותר. ואת לא חייבת. שתקפוץ. בעיה שלה, ככה את. תמיד לאנשים יפריעו דברים באנשים אחרים.
אל תיקחי את זה. אם זאת האישיות שלך אל תשתני בשביל אף אחד שזה לא נראה לו. ואם תשתני ומחר מישהו יגיד לך שאת יותר מידי אדישה ואת צריכה להתלהב יותר מה תעשי? את לא מזגן, אל תתני לאף אחד לכוון לך את המעלות
תתנהגי איך שאת רוצה ואל תדפקי לה חשבון באיזה קטע היא אמרה לך את זה?!
תגידי לה לקפוץ לך
שימי פס
אין לך מושג כמה פעמים אמרו לי את זה
תתעלמי אל תשני בעצמך כלום ושהיא תתחיל לנשות בעצמה
לא שימי עליה פס
באותו הנושא: