6 תשובות
לא הרבה
שואל השאלה:
ובתור קצינים?
ובתור קצינים?
אנונימי
גם לא הרבה
שואל השאלה:
סבבה, אבל יש קצת?
או שאין הרבה בכלל?
סבבה, אבל יש קצת?
או שאין הרבה בכלל?
אנונימי
קצת=לא הרבה
יש קצת
יש קצת
לא הרבה אבל יש
נגיד אני עכשיו בקורס בבהד 11 (משאבי אנוש)
ויש לנו איזה 5/6 בנים מתוך 50 חיילות
נגיד אני עכשיו בקורס בבהד 11 (משאבי אנוש)
ויש לנו איזה 5/6 בנים מתוך 50 חיילות
באותו הנושא: