3 תשובות
כן, עשיתי שנה שעברה את הבגרות ובדקו
עדיין לא עשיתי בגרות בתנך אבל לפי מה שאני יודעת יש כאלה שבודקים ממש ויש כאלה שקצת, לא שווה את הסיכון
אל תקחי סיכון