14 תשובות
לא רק לך
גם לי
יאי
לא מוריד לי
אנונימית
כן
לא רק לך
זה פשוט קצת מעצבן שהוא מושלם מידי
אני רוצה גם לאהוב את הדברים הפחות טובים שבו.. שלא יהיה מושלםם
Apf
גם לי.
סוניק , שמיכה זה רק על ידי מראה חיצוני, אהבה מסתכמת גם בחיצוני וגם בפנימי, אתה לא רואה אישה שעוזרת לילדים נכים ואתה אומר "וואוו איזה יפה היא"..
שואל השאלה:
sonic משיכה היא לרוב לפי מראה חיצוני
לא צריך להתייפייף (כמובן אופי משחק תפקיד גדול יותר)
אנונימית
כלכך
כאילן מוריד לי שהוא כזה מטופח מידי
לא מוזר
לי למשל לא עושה את זה יפים, פשןט גבריים כאלה עם ביטחון עצמי וכריזמה
sonicx צודק לפעמים יש משהו באופי שהוא מקרין כלפי חוץ ועושה תבנאדם מושך, בחיי.
נגיד יש כאלה שיש להן אופי מה זה טוב אבל הן לא שיא היופי ובכל זאת הן ממש מושכות, עדן בן זקן למשל זו דוגמה בעיניי.
אותו דבר אצל גבר, אם הוא בטוח בעצמו, הוא נחמד, חייכן כזה וטוב, זה פשןט משפיע באופן ישיר על המראה שלו, מי שלא מזדהה לא יוכל להבין. קיצר זה לא רק מראה, יש משהו מעבר