64 תשובות
מי זאת בכלל?
וחוץ מזה אין מה לחשוב כול אחד והדעה שלו..
וחוץ מזה אין מה לחשוב כול אחד והדעה שלו..
היא לא העיפרון הכי חד בקלמר
יש כמה דברים שבגללם אי אפשר לשפוט אותה על הפוסט.
1. היא ניזונה ממה שמספרים לה בחדשות, החדשות שלנו בישראל והחדשות של האמריקאים נורא שונים ולכן ניתן לראות למה הדעות שלנו על האירנים והדעות של האמריקנים הם לא אותם דעות.
2. לא כל האירנים הם רעים, יש הרבה אירנים שהם אנשים טובים, זה באמת השילטון שם שעושה טרור וכל מי שהולך נגדם הורגים אותו. יש לי ידיד מאיראן שדיברתי איתו והוא אוהב את ישראל והוא אומר שיש הרבה כאלה שאוהבים את ישראל, אבל זה הממשל שלהם שלא אוהב וכל מי שרק יגיד פיפס על זה, הורגים אותו. ככה שכן יש שם חפים מפשע, כמו בכל מקום.
1. היא ניזונה ממה שמספרים לה בחדשות, החדשות שלנו בישראל והחדשות של האמריקאים נורא שונים ולכן ניתן לראות למה הדעות שלנו על האירנים והדעות של האמריקנים הם לא אותם דעות.
2. לא כל האירנים הם רעים, יש הרבה אירנים שהם אנשים טובים, זה באמת השילטון שם שעושה טרור וכל מי שהולך נגדם הורגים אותו. יש לי ידיד מאיראן שדיברתי איתו והוא אוהב את ישראל והוא אומר שיש הרבה כאלה שאוהבים את ישראל, אבל זה הממשל שלהם שלא אוהב וכל מי שרק יגיד פיפס על זה, הורגים אותו. ככה שכן יש שם חפים מפשע, כמו בכל מקום.
תמיד אהבתי את ניקי.
היא סתם מתייפייפת.
היא סתם מתייפייפת.
אנונימית
שתתמקד בלדחוף עוד פלסטיק לגוף הנעל בית הזאת
מאחלת לה להיכחד ביחד איתם
ואם היא אומרת שטראמפ טרוריסט אני מקווה שהוא יגרש אותה מארה"ב
היא פשוט ז**ה ומחפשת צומי בכל מקום
ואם היא אומרת שטראמפ טרוריסט אני מקווה שהוא יגרש אותה מארה"ב
היא פשוט ז**ה ומחפשת צומי בכל מקום
מעניין לי תתחת הדעות שלה, כולה זמרת.. מעריך אותה על היותה זמרת מצליחה אבל הדעות שלה ממש לא מעניינות אותי.
קארדי בי היא םח זבל מהלך
מה שהיא כתבה נראה די מטומטם זה נכון אבל היא בכללי התכוונה לזה שהאזרחים הם לא הרעים בסיפור כאן אלא השליטים של שתי המדינות. (הם אלה שמתקרבים למצב של מלחמה ולא האזרחים)
איזה ביצ' היא
לא ראיתי את הפוסט, מותר שיהיו לה דעות - פשוט אם היא הייתה פוליטיקאית לא הייתי בוחרת.
זה לא בעד איראן... זה כמו שמאל בארץ בדיוק אותה טענה
חוץ מזה המון המון אנשים לא אוהבים את טראמפ ובצדק
היא תומכת באזרחים שצריכים להיכנס למלחמה בלי שהם מעורבים בשום דבר שגרר אליה
חוץ מזה המון המון אנשים לא אוהבים את טראמפ ובצדק
היא תומכת באזרחים שצריכים להיכנס למלחמה בלי שהם מעורבים בשום דבר שגרר אליה
אנונימי
ניקי יותר שווה
אנונימית
אנמ תאמת שלא ראיתי תפוסט אז אני לא ממש יודעת מה להגיד
קרדי בי תמיד הייתה מפגרת עם אופי מזעזע.
חוץ מזה,
אנטי war ואנטי טראמפ הוא הדבר הכי פופוליסטי ופופולרי בקרב הגילאים ששומעים/מכירים אותה (אנשים צעירים)
חוץ מזה,
אנטי war ואנטי טראמפ הוא הדבר הכי פופוליסטי ופופולרי בקרב הגילאים ששומעים/מכירים אותה (אנשים צעירים)
אני לא חושבת שהיא בעד השלטון האיראני, ממה שראיתי היא בעד האנשים המסכנים שם. השלטון באיראן הוא זה שנלחם בנו או בארה"ב, לא האזרחים שם.
זה כמו שאנחנו מחזירים מלחמה כשעזה פוגעת בנו, כי אין לנו ברירה. אנחנו עושים את זה כדי שהשלטון שלהם יבין שעם ישראל לא מתעסקים, לא כדי לפגוע באזרחים או בילדים שם. באותה מידה טראמפ לא יכול לשבת בשקט כשהשלטון שלהם נלחם בו. מצד אחד מבינה את טראמפ ומצד שני את קארדי. אבל בסופו של דבר מעדיפה את הגישה של טראמפ.
זה כמו שאנחנו מחזירים מלחמה כשעזה פוגעת בנו, כי אין לנו ברירה. אנחנו עושים את זה כדי שהשלטון שלהם יבין שעם ישראל לא מתעסקים, לא כדי לפגוע באזרחים או בילדים שם. באותה מידה טראמפ לא יכול לשבת בשקט כשהשלטון שלהם נלחם בו. מצד אחד מבינה את טראמפ ומצד שני את קארדי. אבל בסופו של דבר מעדיפה את הגישה של טראמפ.
כמו שקנדיס אוונס אמרה לסלבס: לא אכפת לנו מהדעות שלכם.
שתתרכז במוסיקה, הדעה שלה לא רלוונטית, וההטפה שלה מיותרת.
היום כל סלבס מרשה לעצמו לקרוא לנו - ציבור הבוחרים מטומטמים, ולהסית בצורה קשה.
זה לא בסדר, ואסור לתת לזה לעבור בשתיקה.
שתתרכז במוסיקה, הדעה שלה לא רלוונטית, וההטפה שלה מיותרת.
היום כל סלבס מרשה לעצמו לקרוא לנו - ציבור הבוחרים מטומטמים, ולהסית בצורה קשה.
זה לא בסדר, ואסור לתת לזה לעבור בשתיקה.
חוץ מזה הסרטון הזה מעצבן רצח
כי האיראנים לא שונאים את טראמפ וזהו זה.
הם רוצים לעבוד על האמריקאים התמימים.
הם שונאים את הנצרות.
הם שונאים את המערב.
הם שונאים את החופש האישי.
הם שונאים את העובדה שיש שוני ולא כולם אותו הדבר.
הם שונאים שלנשים יש זכויות.
הם שונאים את האמריקאים, הם לא רק שונאים את טראמפ.
כי האיראנים לא שונאים את טראמפ וזהו זה.
הם רוצים לעבוד על האמריקאים התמימים.
הם שונאים את הנצרות.
הם שונאים את המערב.
הם שונאים את החופש האישי.
הם שונאים את העובדה שיש שוני ולא כולם אותו הדבר.
הם שונאים שלנשים יש זכויות.
הם שונאים את האמריקאים, הם לא רק שונאים את טראמפ.
השיטה של הדמוקרטים, ניתן יד חופשית לאיראן, נתחפף מהמזרח התיכון.
נרשה לטרור לגדול ונשים זין על בעלות הברית שלנו ועל העקרונות שעליהם מבוססים המדינה (חופש) היא מטומטמת.
נרשה לטרור לגדול ונשים זין על בעלות הברית שלנו ועל העקרונות שעליהם מבוססים המדינה (חופש) היא מטומטמת.
אבל מה נראה לה יאלה מוחק אותה מהפלייליסט
אנונימי
themagic
בדיוק. ברק חוסיין אובמה הוכיח את זה.
בדיוק. ברק חוסיין אובמה הוכיח את זה.
שתסתום, מה היא כבר מבינה בעניין?! אבל באמת שבכללי זה לא אשמת האיראנים לחלוטין שהם נתקעו תחת השלטון הזה, זה לא הופך אותו לשלטון טוב, כמו שהסרטון המטומטם טוען, אבל זה לא פייר גם כלפיהם. אח שלי פגש פעם מישהו שממש פחד ממנו, בגלל שהיה ישראלי (כמובן בגלל השקרים שדוחפים להם לראש מגיל קטן) ובסוף הם קצת התחברו. הוא סיפר לדוגמא שהרבה אנשים שם מנסים להתחמק מהגיוס חובה, כי אין להם כלום נגד ישראלים, ולא רוצים למות במלחמה בצד שפועל נגד האג'נדות שלהם אז הם אפילו חותכים לעצמם גםיים בשביל זה.
אנונימית
אה עכשיו איראנים מדברים על דמוקרטיה
אנונימית
שהיא תמימה, ולא יודעת שום דבר כנראה על המפקד שמת. האירנים האזרחים הביאו את זה על עצמם כי הם העריצו את סולימני ולא חשבו לרגע מה לרגע מה ההשלכות, שיישרפו אחד אחרי השני, נשים ילדים ומבוגרים.
אנונימי
לא בדיוק הבנתי מה הסיטואציה בטלוויזיה ומה הסיטואציה שהאיש שם מדבר עליה
בכל מקרה ניראלי שהיא ממש מבינה וזה לא התחום שלה כי טראמפ לא הרג אף אחד
מה היא חושבת שיבואו נגד מדינה מסויימת והמדינה לא תפעל לעשות משהו בנוגע לזה?
אם זה איראנים באיראן לא הבנתי מה הם מתלוננים על טראמפ, אם זה איראנים בארצות הברית אולי קרה משהו בארהב נגד "איראנים" ובגלל זה הבן אדם מדבר ככה
שוב הסיטואציה ממש לא ברורה אז קשה לקשר ולחשוב מה אני חושבת על מה שהיא אמרה
אם מישהו הבין תסבירו כי אני לא הבנתי
בכל מקרה ניראלי שהיא ממש מבינה וזה לא התחום שלה כי טראמפ לא הרג אף אחד
מה היא חושבת שיבואו נגד מדינה מסויימת והמדינה לא תפעל לעשות משהו בנוגע לזה?
אם זה איראנים באיראן לא הבנתי מה הם מתלוננים על טראמפ, אם זה איראנים בארצות הברית אולי קרה משהו בארהב נגד "איראנים" ובגלל זה הבן אדם מדבר ככה
שוב הסיטואציה ממש לא ברורה אז קשה לקשר ולחשוב מה אני חושבת על מה שהיא אמרה
אם מישהו הבין תסבירו כי אני לא הבנתי
אני אישית אוהבת אותה, אני ראיתי את הפוסט ואני לא הכי מבינה בדברים האלה, אני כן חושבת שהיא בסהכ כמו שרשמו ניזונה ממה שמראים לה, חוץ מזה שהיא לא רשמה כלום נגד ישראל, תפסיקו לנסות להיות שנואים בכח.
שתחנק
שאמריקאים לא מבינים כלום בענייני המזרח התיכון
רואים bbc פעם אחת וחושבים שהם מומחים
רואים bbc פעם אחת וחושבים שהם מומחים
בדיוק שמעתי על זה
מה יש לה ? יצאה סתומה הפסידה מלא הערכה מהאנשים..
מה יש לה ? יצאה סתומה הפסידה מלא הערכה מהאנשים..
אנונימית
היא לא העלתה פוסט בעד המשלל הדיקטטורי של איראן היא העלתה בעד האזרחים החפים מפשע אני חושבת שהם מסכנים לא הייתי רוצה להיות במקומם
תאמת אין לי מושג מי זאת (אולי זה חור בהשכלה, לא יודע)
גם לא קראתי מה שהיא כתבה
אבל כנראה שאין לה שום מושג מהחיים שלה בנושאים האלה,
סביר להניח שהיא לא הייתה באיראן ושהיא יושבת באיזה מקום נחמד ושקט ומתמרמרת משם על המצב בעולם.
לא מחבב במיוחד אנשים כאלה.
גם לא קראתי מה שהיא כתבה
אבל כנראה שאין לה שום מושג מהחיים שלה בנושאים האלה,
סביר להניח שהיא לא הייתה באיראן ושהיא יושבת באיזה מקום נחמד ושקט ומתמרמרת משם על המצב בעולם.
לא מחבב במיוחד אנשים כאלה.
כל אחד והדעה שלו והיא אומרת שבגלל שטראמפ הרג מישהו מישם אז הממשלה שלהם רוצה מלחמה אבל הם לא ..
לא ראיתי אבל לא אכפת לי
למי אכפת ממנה
סתם זונa
שרציני היא סתומה כי הם נגדה ולא תהיה להם בעיה לרצוח גם אותה.
אנונימית
שמע ישראל
שהיא מטומטמת ואם איראן יפגיזו גם היא תצטרך to run this shit like cardiiiiiiio
לא אכפת לי
שתדחוף את הדעה הפוליטית שלה
איכזבה אותי אבל שרפה את עצמה
איכזבה אותי אבל שרפה את עצמה
מי שנגד טראמפ בדרך כלל יהיה בעד הדמוקרטים, והדמוקרטים תומכים בטרור וגינו את חיסולו את סולימאני. אז המסקנה ברורה מה אני חושב על זה...
מי זאת?
שחקן טוב בסהכ
כל אחד והדעות שלו
יואו תקשיבו אתם לא הבנתם נכון...
היא מדברת על המנהיגים של המדינות, יש אנשים איראנים מקסימים שבעד ישראל ובכללי - בני אדם , שעכשיו אם תהיה מלחמה הם יסבלו . היא רוצה להראות שזה לא האיראנים שהם נגד ארהב - ושאין למה להאשים את האיראנים אלא את המנהיגים של המדינות.
היא בעד האנשים שעכשיו סובלים בגלל זה.
ותקשיבו, אם באמת עכשיו תהיה מלחמה - זה היה שווה להרוג בן אדם אחד (אדם נוראי אבל מבחינה מספרית הוא אחד) בשביל שימותו עוד אנשים? שחלקם יהיו בטוח אנשים תמימים .
היא מדברת על המנהיגים של המדינות, יש אנשים איראנים מקסימים שבעד ישראל ובכללי - בני אדם , שעכשיו אם תהיה מלחמה הם יסבלו . היא רוצה להראות שזה לא האיראנים שהם נגד ארהב - ושאין למה להאשים את האיראנים אלא את המנהיגים של המדינות.
היא בעד האנשים שעכשיו סובלים בגלל זה.
ותקשיבו, אם באמת עכשיו תהיה מלחמה - זה היה שווה להרוג בן אדם אחד (אדם נוראי אבל מבחינה מספרית הוא אחד) בשביל שימותו עוד אנשים? שחלקם יהיו בטוח אנשים תמימים .
אנונימית
כל אחד ודעתו
מתאר לעצמי שהפוסט הזה יגרום להרבה מאוד אי הבנות ומעריצים שעכשיו יילכו עם הדעות האלה בצורה עיוורת בלי שהם בכלל מבינים משהו מזה, שזה רע
אבל מה אפשר לצפות מחיקוי של ניקי מינאז'
עריכה: קארדי זה שאמרתי שאת חיקוי לא אומר שאת צריכה לעשות לי מינוס
אבל מה אפשר לצפות מחיקוי של ניקי מינאז'
עריכה: קארדי זה שאמרתי שאת חיקוי לא אומר שאת צריכה לעשות לי מינוס
אנונימית, אני הבנתי. אבל אם הדמוקרטים יבחרו הם יתנו יד חופשית להסכם הגרעין.
ברק אובמה תמך באופן מובהק באחים המוסלמים במצרים.... אז הדמוקרטים בלשון המעטה, הם לא מומלצים.
איזו מכוערת מתה, נראה אותה רצה כל רגע לממד חתיכת זונה
אנונימית
מה הקשר לרוץ לממד? האיראנים לא זורקים עלייך רקטות
אנונימית
למי שלא יודע.. רוב העם האיראני שם לא סובל את השלטון שם כולל את הנשיא.. אני יודע את זה מתוך ידיעה.. זו מדינת טרור ודיקטטורה שאתם לא יודעים כמה בכלל..
מה אתם חושבים.. פעם איראן הייתה חברה של כולם והיה אחלה... עכשו סתם שונאים אחד את השני ועושים שטיפות מוח לאנשים.. אסור להם להגיד דבר למה יערפו להם את הראש
מה אתם חושבים.. פעם איראן הייתה חברה של כולם והיה אחלה... עכשו סתם שונאים אחד את השני ועושים שטיפות מוח לאנשים.. אסור להם להגיד דבר למה יערפו להם את הראש
היא לא הקולה הכי מוגזת במקרר
לא הבנתי מה כולכם מתעצבנים היא לא הזכירה אפילו את ישראל
היא רק דיברה על זה שיש שם אזרחים שסובלים והם לא שונאים את האמריקאים
היא קצת יצאה סתומה שהיא יצאה על טראמפ כי לא הבנתי מה היא חשבה שהוא עשה להם או בכללי
הוא לא עשה כלום רע לאזרחים האיראנים
עריכה: על מה המינוס ? חחח טוב בסדר
היא רק דיברה על זה שיש שם אזרחים שסובלים והם לא שונאים את האמריקאים
היא קצת יצאה סתומה שהיא יצאה על טראמפ כי לא הבנתי מה היא חשבה שהוא עשה להם או בכללי
הוא לא עשה כלום רע לאזרחים האיראנים
עריכה: על מה המינוס ? חחח טוב בסדר
אנונימית
בן צודק^
אנשים שם לא יגידו שהם אוהבים את טראמפ כי הם יסתבכו עם משמרות המהפכה
אנשים שם לא יגידו שהם אוהבים את טראמפ כי הם יסתבכו עם משמרות המהפכה
תמיד שנאתי אותה ועכשיו יותר שתתפוצץ ביי
אנונימית
שאלה יהיו הבעיות שלי.. עוד טוקבקיסטית אינסטגרם שמחפשת על מה להתלונן
לא באמת אכפת לי, דעתה.
מה היא פוסטמה
ממש נמאס לי כבר משונאי טראמפ כאילו ברצינות האמריקאים צריכים קצת לפתוח את העיניים שלהם להבין מי האוייב האמיתי שלהם
אני באמת לא מסוגלת יותר להתמודד עם טיפשים
ממש נמאס לי כבר משונאי טראמפ כאילו ברצינות האמריקאים צריכים קצת לפתוח את העיניים שלהם להבין מי האוייב האמיתי שלהם
אני באמת לא מסוגלת יותר להתמודד עם טיפשים
היו צריכים לבטל אותה עוד כשהיא אמרה שהיא היתה מסממת אנשים וגונבת מהם. אף פעם לא אהבתי אותה
ויק, אמריקאים לא ידועים בתור אנשים אינטליגנטים לרוב
אשכרה
במקום לנסות להוכיח שהסטיגמה טועה הם רק מוכיחים שזו לא סטיגמה
במקום לנסות להוכיח שהסטיגמה טועה הם רק מוכיחים שזו לא סטיגמה
כל הכינויים תפוסים, היו שם כמה עשרות אלפים בהלוויה, זה פחות מ1% מהעם
בילי, סלנה, מיילי עשו לייק