7 תשובות
לא כי אני מביכה
אנונימית
כן.
לא אני לא מתאימה לזה
סיכוי לזכות במיליון למה לא
כי זו תוכנת דפוקה, למה לי?
כן כי אני מעניינת
באותו הנושא: