15 תשובות
כלב נשך אותי, הייתי בטראומה במשך 6 שנים.
אמא שלי אימצה כלבה, ומאז זה עבר
אמא שלי אימצה כלבה, ומאז זה עבר
תגדירי טראומה
עברתי הטרדה מינית ועדיין זה קורה לפעמים אבל זה רק מכניס אותי לדאון לפעמים
עברתי הטרדה מינית ועדיין זה קורה לפעמים אבל זה רק מכניס אותי לדאון לפעמים
אנונימית
כן. ניסיתי לעשות בדיוק את מה שעשה לי כל כך רע וזה לא עבד כזה מוצלח. בינתיים אני מנסה להרגיש קצת פחות רע עי הסחת דעת
שואל השאלה:
טראומה זה פשוט מקרה רע שקרה לך ורודף אותך מאז (הפרעה פוסט טראומתית). הטרדה מינית כן נמצא בגדר הטראומה, לפחות מבחינתי.
מצטערת שעברתם את כל זה...
טראומה זה פשוט מקרה רע שקרה לך ורודף אותך מאז (הפרעה פוסט טראומתית). הטרדה מינית כן נמצא בגדר הטראומה, לפחות מבחינתי.
מצטערת שעברתם את כל זה...
עברתי כמה. אספר שתיים.
ראשונה- הטרדה מינית . מישהו בתחנת אוטובוס ניסה לגעת בי ולנשק אותי . איך התמודדתי איתה? ניסיתי להשכיח את זה מהראש בכך שהסתכלתי על דברים שעושים אותי שמחה כמו לראות סדרות שאני אוהבת ,להיות עם המשפחה..
שנייה - תאונת דרכים. דרך ההתמודדות שלי היא פשוט להיות הרבה יותר זהירה בכבישים ממה שהייתי למרות שהתאונה היא לא באשמתי אבל עדיין יש נהגים מטורפים.
ראשונה- הטרדה מינית . מישהו בתחנת אוטובוס ניסה לגעת בי ולנשק אותי . איך התמודדתי איתה? ניסיתי להשכיח את זה מהראש בכך שהסתכלתי על דברים שעושים אותי שמחה כמו לראות סדרות שאני אוהבת ,להיות עם המשפחה..
שנייה - תאונת דרכים. דרך ההתמודדות שלי היא פשוט להיות הרבה יותר זהירה בכבישים ממה שהייתי למרות שהתאונה היא לא באשמתי אבל עדיין יש נהגים מטורפים.
אנונימית
אז לא זה לא טראומה למרות שאני מפחדת שהבן אדם הזה ישאר איתי לבד ובסוף יאנוס אותי
אנונימית
שואל השאלה:
זה יכול להיקרא טראומה, שני אלו מקרים נוראים. כל הכבוד לך על שהתמודדת עם זה והמשכת בחייך כרגיל!
זה יכול להיקרא טראומה, שני אלו מקרים נוראים. כל הכבוד לך על שהתמודדת עם זה והמשכת בחייך כרגיל!
❤
אנונימית
אמא שלי נפטרה בבית בפתאומיות והייתי בבית כשהכול קרה עם האמבולנס והיה באלגן והמון בכח צרחות והבית חולים וזה ... די בטןחה שזה טראומה
כאילן נגיד קשה לי מאז להיות בקרבה ליד אמבולנסים , מקומות עם המון רעש ואנשים
שואל השאלה:
הו, גם קרה שנפל על אמא שלי ארון.
וסבא וסבתא שלי עברו תאונה בדרך חזור מהבת מצווה שלי.
ואני בעצמי עברתי תאונה פעמיים כזה.
וגם לאמא שלי יש המון, היא הייתה במלא פיגועים והיא גם עברה תאונת דרכים, וגם כפי שכבר סיפרתי נפל עליה ארון. ומן הסתם שהיא הייתה איתי בבית כשהשריפה קרתה אז גם זה.
וואו היא בן אדם מסכן.
הו, גם קרה שנפל על אמא שלי ארון.
וסבא וסבתא שלי עברו תאונה בדרך חזור מהבת מצווה שלי.
ואני בעצמי עברתי תאונה פעמיים כזה.
וגם לאמא שלי יש המון, היא הייתה במלא פיגועים והיא גם עברה תאונת דרכים, וגם כפי שכבר סיפרתי נפל עליה ארון. ומן הסתם שהיא הייתה איתי בבית כשהשריפה קרתה אז גם זה.
וואו היא בן אדם מסכן.
וכדי להתמודד אני אישית נכנסתח לדיכאון רציני שעכשיו אני בדיוק משתקמת ממנו , אני בטיפול פסיכולוגי , עד כמה שזה נשמע קלישאה , אפשר לצאת מזה ! אני בטוחה שיש דרך להתמודד עם מה שעברת , בדרך שלך , והטראומה לא עוברת , לומדים פשוט לחיות איתה עד כמה שזה קשה , בהצלחה:)
ממליצה על טיפול רגשי זה יכול לעזור מאוד
שואל השאלה:
אני ממש מצטערת שכולכם עברתם את זה, אני מבינה את ההרגשה, גם אם לא חוויתי את המקרה המדויק❤
אני ממש מצטערת שכולכם עברתם את זה, אני מבינה את ההרגשה, גם אם לא חוויתי את המקרה המדויק❤
שואל השאלה:
ותודה על כל הטיפים.
ותודה על כל הטיפים.