7 תשובות
ביישנית,פרפקציוניסטית,חברותית,די קנאית, יצירתית (?)
אדישה , עדינה ורגישה
חופרת, פרפקציוניסטית, החלטית, חברותית, בליינית, רושם ראשוני גרוע
איך אחרים רואים אותי: ביישן, צנוע, טוב לב, חברותי, חזק, דואג לאחרים, אכפתי, מיוחד, וכו'
איך אני רואה את עצמי: ביישן, עצלן, חסר שמחת חיים, אדיש, פסימי, מוזר, שונה מהאחרים, ועוד
איך אני רואה את עצמי: ביישן, עצלן, חסר שמחת חיים, אדיש, פסימי, מוזר, שונה מהאחרים, ועוד
sonjo תתחתן איתי. זמה שתיארת זה ליטרלי החיים שלי.
אדישה
שקטה
לא אוהבים אותי בגדול
שקטה
לא אוהבים אותי בגדול
ביישנית, טובת לב
אנונימית
באותו הנושא: