6 תשובות
אולי אכלת באופן קבוע לפני משהו עם הרבה קלוריות בלי שהיית מודעת...
פעם אחת הייתי חולה והקאתי וירדתי 3 קילו... אולי היית חולה וכבר שחכת מזה קצת o.o
בגיל הזה המשקל משתנה כלפי מעלה ומטה גם בלי שעושים הרבה
העיקר שאת אוכלת מספיק
שואל השאלה:
אני חושבת שכן כאילו לא זכור שאלתי פחות למרות שלפעמים היו תקופות שלא היה לי תאבון אבל בכל זאת אכלתי
אנונימית
אכלת רגיל?