3 תשובות
יב
15:10
למה?
15:10
למה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מעכו אבל לא למדתי פה ואני וחברה תהינו מה ההבדלים בשעות
אני מעכו אבל לא למדתי פה ואני וחברה תהינו מה ההבדלים בשעות
אנונימית
זה מאוד תלוי במספר הכיתה
יש כיתות באותה השכבה שחלקם הכי מאוחר זה 13:00 ויש כאלה שהכי מאוחר שלהם זה 17:00
יש כיתות באותה השכבה שחלקם הכי מאוחר זה 13:00 ויש כאלה שהכי מאוחר שלהם זה 17:00
באותו הנושא: