11 תשובות
אל תתנצלי פשוט
שואל השאלה:
אבל אני סובלת מי זה
לא מהנקודה של מצפון או חרטה כי אין לי
אלא כתוצאה בגלל זה מענישים אותי בכול מיני דרכים כאלה ואחרות
אנונימית
מה עשית? מה הוא עשה? במה מענישים אותך? אולי זה בכלל לא חוקי
אנונימית
שואל השאלה:
זה חוקי בפנימיה
אני מורחקת מהמגורים שלי עד שאתנצל
וזה ככה כבר זמן מה
בראשון יש לי כביכול שיחה שיזומת המדריכה שלי וחלאס אני לא יכולהה
אנונימית
תסתכלי... מה הטעם בלהתנצל עם במוח יש מחשבות: "איזה גועל נפש הוא", "אני שונאת אותו" ... ועוד...
אני לא מעריכה אנשים שמתנצלים סתם ככה... אם את מרגישה וקשה לך להתנצל ואת מרגישה גם שינאה כלפיו קצת אז למה להתנצל...(?)
משהו פעם אחת אמר לי:"סליחה... אני לא יודע על מה אבל סליחה" ...
וזה עצבן אותי ברמות שניתקתי איתו קשר...
לדעתי אל תתנצלי אם את מרגישה ככה או שתשני את המחשבות שלך כלפיו ואז תבואי אליו בהתנצלות אמיתית...
שואל השאלה:
אין אבל הוא מדריך שלי ואני נדפקת הסיפור הזה שסהכ קיללתי אותו
אנונימית
שואל השאלה:
בא לי לבקש סליחה אבל שיבין שזה לא מהלב ושאני עומדת מאחורי מה שאמרתי לו
אנונימית
מה זאת אומרת מורחקת מהמגורים?? את לא יכולה להיכנס לחדר שלך ולישון שם??
אנונימית
אמ רגע אז לא ממש הבנתי...
מה זאת אומרת "לבקש סליחה אבל שיבין שזה לא מהלב"?
שואל השאלה:
יש מגורים שזה מקום כזה בית עם כמה חדרים אני מורחקת משם. אני ישנה במגורים שלא שלי כאילו תכלס אני בבית
אבל זה בעיקרון
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי שיחה שיוזמנת המדריכה שלי איתו והיא תיהיה נוכחת ואני צריכה להתנצל
אבל בא לי לבקש סליחה מעצבנת כזאת אם הבנת
אנונימית