5 תשובות
לכם זה 3? ^ לנו 5
אנונימית
הבנתי שזה שונה אצל כל בית ספר.
אצלנו אפשר לעשות ריקוד כל מי שהיא רקדנית פעילה. מי שהייתה בעבר לא יכולה.
כל מי שלא רקדנית, יש לה 3 אופציות:
כושר גופני (ריצות וכאלה)
מכון כושר (תרגילים במכון ולהסביר על מה עובד כל מכשיר)
ואירובי
הבנתי שבכל בית ספר זה אחרת אז את צריכה להתעדכן מה אצלך כי יכול להיות שההנחיות אחרות.
אצלנו אפשר לעשות ריקוד כל מי שהיא רקדנית פעילה. מי שהייתה בעבר לא יכולה.
כל מי שלא רקדנית, יש לה 3 אופציות:
כושר גופני (ריצות וכאלה)
מכון כושר (תרגילים במכון ולהסביר על מה עובד כל מכשיר)
ואירובי
הבנתי שבכל בית ספר זה אחרת אז את צריכה להתעדכן מה אצלך כי יכול להיות שההנחיות אחרות.
זה לא לכולן ככה
בבית הספר שלנו אין בכלל אופציה לריקוד בבגרות בספורט- רק לעשות כושר. היה ריצת 3000 או 2000 לא זוכרת, כפיפות בטן, שכיבות שמיכה היה נראה לי מתח ולא יודעת עוד דברים של ספורט פשוט לי היה לעשות עבודת פטור.
חייבת להגיד שאני ממש שמחה וגאה בבית הספר שלי שאין בגרות בספורט בריקוד לבנות. זה אחד הדברים היותר סקסיסטיים ושוביניסטים שאני מכירה, אם כבר מי שרוצה שתעשה אבל לא חושבת שהריקוד המגוחך שהן היו צריכות לעשות בעבר שווה ערך לספורט אמיתי. וזה לא מזלזול לריקוד רק שלא דרשו באמת ריקוד שדורש ממש מאמץ פיזי וכושר טוב שזה הדבר החשוב ומשמעותי ששיעורי ספורט מנסים להביא לפחות. חוץ מזה שגם בנים רוקדים אז למה שזה יהיה רק לבנות?
עוד מהיסודי יש לי כעס על איך שהכריחו את הבנות לרקוד בריקודים המשפילים שלהם רק בגלל היותן בנות. אני שנאתי לרקוד מאז ומעולם וזה היה משפיל עבורי, ואצלי עוד הכריחו אותנו לעשות את זה לא נתנו אפשרות להגיד לא.
חייבת להגיד שאני ממש שמחה וגאה בבית הספר שלי שאין בגרות בספורט בריקוד לבנות. זה אחד הדברים היותר סקסיסטיים ושוביניסטים שאני מכירה, אם כבר מי שרוצה שתעשה אבל לא חושבת שהריקוד המגוחך שהן היו צריכות לעשות בעבר שווה ערך לספורט אמיתי. וזה לא מזלזול לריקוד רק שלא דרשו באמת ריקוד שדורש ממש מאמץ פיזי וכושר טוב שזה הדבר החשוב ומשמעותי ששיעורי ספורט מנסים להביא לפחות. חוץ מזה שגם בנים רוקדים אז למה שזה יהיה רק לבנות?
עוד מהיסודי יש לי כעס על איך שהכריחו את הבנות לרקוד בריקודים המשפילים שלהם רק בגלל היותן בנות. אני שנאתי לרקוד מאז ומעולם וזה היה משפיל עבורי, ואצלי עוד הכריחו אותנו לעשות את זה לא נתנו אפשרות להגיד לא.
אנונימית
שואל השאלה:
אני כול כך מסיכמה עם הדעה שלך ^
אני כול כך מסיכמה עם הדעה שלך ^
אנונימית
באותו הנושא: