4 תשובות
אני חושבת שזה מטומטם אבל בסך הכל אלה מעריצים אז אין מה לעשות
פתטי, בדכ הם תמיד מתבגרים קצת ואז ונוטשים/ מוחקים את העמודים.
זה חמוד שהם מעריצים אותם ככה אבל קצת מושלפים
זה סבבה