6 תשובות
לפי הדת את לא יהודיה, אבל את יכולה לעשות חתונה אזרחית לדעתי, ז"א לא דרך הרבנות.
הדת הולכת לפי האמא...
אז בחו"ל
לפי היהדות את נוצרייה, ולפי הנצרות את יהודייה.
אז את צריכה להתגייר קודם.
אנונימית :)
את יכולה להיות בחתונה אזרחית..
לטוס לחו"ל מפני שביהדות מסתלקים על אמא. גם אני עם אותו קטע
אנונימית
גם לפי היהדות וגם לפי הנצרות את נוצרייה, וזה אומר שאם את רוצה להתחתן בחתונה יהודית את צריכה להתגייר, כי כרגע במצב הזה את נוצרייה ולא יסכימו לך להתחתן כיהודייה...:/