8 תשובות
למה אי אפשר מועד ב'?
פשוט תשקיע יותר בלמידה ביום אחר ותתן לעצמך לנוח בנתיים
תרגיש טוב❤
תרגיש טוב❤
שואל השאלה:
כי המחצית הסתיימה וסגרו ציונים אין כבר מועדי ב'
היסטוריה זה מקרה מיוחד פשוט
כי המחצית הסתיימה וסגרו ציונים אין כבר מועדי ב'
היסטוריה זה מקרה מיוחד פשוט
אנונימי
תנוח במיטה ,תקרא את החומר,תראה סרטונים ביוטיוב שקשורים ומסבירים את החומר
מנסה לנוח היום
או שאתה יכול להקשיב לבגרות המשודרת בהיסטוריה וזה אולי יעזור לך
מקסימום תנסה להרגיש יותר טוב עד מחר ואז ללמוד ממחר
או שאתה יכול להקשיב לבגרות המשודרת בהיסטוריה וזה אולי יעזור לך
מקסימום תנסה להרגיש יותר טוב עד מחר ואז ללמוד ממחר
שואל השאלה:
אי אפשר
אי אפשר
אנונימי
תעשה מועד ב
תנסה לנוח ותקרא את החומר
אם אתה יכול תבקש עזרה מההורים שיקריאו לך
תחפש סיכומים מחברים
בהצלחה❤
אם אתה יכול תבקש עזרה מההורים שיקריאו לך
תחפש סיכומים מחברים
בהצלחה❤
באותו הנושא: