מישהי שעבדה איתי (אנחנו כבר לא בקשר), רצתה להכיר לי מישהו
שלחה לו תמונה שלי וזה והוא אמר שפחות מתאים לו כרגע חבר עכשיו אחרי חצח שנה חודשים הוא משום מקום שלח לי בקשת מעקב באינסטגרם- אישרתי והחזרתי והוא עשה לי לייק על תמונה. אחרי שבוע הוא שלח לי גם בפייסבוק. אבל הוא לא כותב לי הודעה ולא שום דבר.. עכשיו סתם מרגיש לי מוזר שהוא עוקב אחרי בכל פלטפורמה אפשרית והוא לא עושה כלום אני אפילו לא מכירה אותו. לא הבנתי הוא בעניין או לא?