31 תשובות
בכנות זה די מוזר
זה טיפה מטריד...
איך התקלחתם עם בגדים זאת השאלה
מה? לא ברור
מוזר מאוד אבל זה לא נורא זה כמו ללכת לבריכה
דבר ראשון שזה אנונימי זה הופך את זה לחשוד
אנונימית
לא הבנתי.. התקלחתם בבגדים ? וכן זה מוזר
אנונימית
שניכם לבשתם בגדים?
מוזר
רק לי נשמע כמו ספאם?
בכל אופן. לא תקין ולא נשמע רלוונטי אם זה היה מזמן..
זה כמו לשאול עם זה בסדר שזה בסדר
אנונימית
שמעי בטח חרמן אותו לראות אותך רטובה
שואל השאלה:
תעזבו אותי נו זה לא ספאם זה קרה וזה מלחיץ אותי בגלל זה שאלתי אם אתם לא מאמינים אל תענו לי
והתכוונתי תחתון וגוזייה לא בגדים ארוכים קצת הגיון
אנונימית
בת כמה היית? הוא היה לבוש? למה התקלחתם ביחד בכלל?
אם הוא לא עשה כלום זה בסדר. זה כמו שהתקלחתי עם חברת ילדות שלי ואבא שלה קילח אותנו. זה לא משהו מיוחד
מבחינתי זה לא תקין ולא בסדר ואם מישהו היה עושה את זה עם הבת שלי הייתי שורפת אותו חיי
זה היה בהסכמת אמא שלך ? באיזה מובן התקלחתם ביחד ?
בת כמה היית??
ממליצה לך להגיד את זה לאמא שלך.
זה מטריד ומוזר רצח
זה די מוזר וגם קצת מטריד....
זה בסדר...
אם היית קטנה, הוא קילח אותך, זה נורמאלי לגמרי
זה שזה שאלה אנונימית גורם לי לחשוב שזה הידיד ששלח את זה
בת כמה היית?
בת כמה היית?
אנונימית
ממש לא זהמטריד!!! בת כמה את?! אמא שלך יודעת? #@##$!,&חרמן
אנונימית
זה ממש ממש מביך ומוזר
לא הבנתי, את היית עם גוזייה ותחתונים והוא ערום? כי אם כן זה ממש מטריד... הוא עדיין בחיים שלך? כאילו בקרבתך? אם כן ספרי לאמא ואם לא תשכחי מזה כי זה קרה בעבר וזה כבר לא רלוונטי...
כל עוד זה *כל* מה שקרה זה בסדר מבחינתי
אולי קצת חריג, אבל לא בהכרח ממקום מטריד
זו הדעה שלי
אנונימית
הוא היה עם תחתון והיא בהלבשה תחתונה.
מה הבעיה להתקלח ככה?
אני ואח שלי כל הזמן היינו מתקלחים ככה.
לגבי זה שהוא גבר גדול ואת היית בסהכ ילדה אני לא חושבת שזה לגיטימי.
אבל תלוי בת כמה היית.
אנונימית
מצד אחד בא לי להגיד שזה מטריד מצד שני עד כיתה ב ג בערך הסתובבתי בתחתונים בקיץ אממ זה תלוי הוא היה לבוש? באופן כללי בטרשה זה לפי ההרגשה שלך אם זה לא זכור לך כחוויה לא נעימה חבל שתהפכי אותה לכזאת
אנונימית
אמא שלך יודעת?