7 תשובות
בסופו של דבר אוכל זה הרגל
נגיד אני כבר לא נהנה לאכול כלום
אז לא יודע
עניין של טעם והרגל
שואל השאלה:
ומה עם שוקולודין וחטיפים? מה נוותר עליהם
אנונימי
תלוי על הבן אדם נגיד אני אוהבת אבל לא יותר מדיי
יש המון דברים בריאים ומגוונים שאפשר לאכול, במקום דברים שלא בריאים בעליל. מה גם שדגים וירקות אלה לא הדברים היחידים שבריאים, גם בשר בריא, וגם עוף, ועוד המון דברים, הכל תלוי במינון.
ממש לא
כשאתה אוכל משהו ההנאה היא חד פעמית והיא מחייבת אותך לבצע אותה עוד פעם כי היא ממכרת
חוויות ורגשות זה דברים שמשפיעים עלינו יותר מאיזה סוג אוכל אכלנו
אנונימי
זה תלוי
החברה הכי טובה שלי נגיד לא אוהבת מתוקים
שוקולד, עוגות, עוגיות, סוכריות
יש רק קצת מתוקים שהיא אוהבת
אז זה מאוד תלוי