5 תשובות
אולי אבל תזכרי שזה מיועד לשימוש רפואי ואם תשימי את זה כשאת לא צריכה זה יפגע לך בעיניים
תבדקי את תופעות הלוואי
שואל השאלה:
אני שמה כי אני תריכה ולא כתוב על זה שום דבר בתופעות לוואי אבל אני נשבעת שהן התארכו ממש והן קשות וחזקות כאלה
מעניין.. רופא נתן לך את זה?
לא... אני משתמשת בטיפות סטרואידים בעיניים שנים (בגלל בעיה רפואית) ולא הצמיח לי.. יכול להיות שזה סתם צירוף מקרים וזה לא קשור.
אנונימית