33 תשובות
זה לא מוזר
זה דבר טבעי.
שואל השאלה:
טכלס , אבל זאת הרגשה מעצבנת.
להרגיש שמשהו כזה חסר לי. ואני יודעת שלהיות עם מישהו יעשה לי טוב ואיןליאת המיהשו הזה
אנונימית
דבר טבעי ולגטימי.. יש כאלה שחולמים דברים יותר הזויים.. אלה רק חלומות בסופו של דבר. זו לא בושה. גם אני חולם דברים הזוים
לא צריך לחפש אותו, הוא יגיע כשהוא יגיע. ברגע שמחפשים אז הוא בחיים לא יגיע. לגבי החלום זה נורמלי לגמרי ומי שאמר לך לנסות לא לחשוב זה לא עוזר, אין לך מה לדאוג הזמן עושה את שלו
כאילו את מחפשת ? כבר היה לך חבר ?
נראלי נורמלי :)
לא יודע אם זה מוזר.. גם אני ככה
חושב על זה די הרבה
אוף גם אני רוצה חבר:(

וזה לגיטימי, הכל טוב.
את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי?
אנונימי
איל היא תשלח לך אתה על אנונימי חח
איך אתה אנונימי^^^
אני יודע לפני זה לא הייתי אנונימי שיניתי לאנונימי כי היא לא שלחה לי הודעה
אנונימי
אה חחח

תשלחיי לו הודעה
חחח
אנונימי
זה לא מוזר כולנו עושות את זה פשוט אף אחת לא מודה בזה זה הדבר הכי כיף בעולם
אנונימית
להגיד לך משהו? כל הבנות ככה נראלי כולם זה טבעי לא מוזר
אנונימית
כן הכי טבעי בעולם
אנונימית
וגם יש לך בן זה או בת זוג עדיין אנחנו נוהגות לדמיין אותנו איתם ולחבק איזה דובי זה קטע של בנות אנחנו שרוטות אבל זה הכי כיף
אנונימית
לרגע חשבתי שאני כתבתי את זה
אנונימית
חח כמו שאמרתי לפני כולנו עושות את זה אבל אף אחת לא מוכנה להודות לכן כולנו רשמנו באנונימיות
אנונימית
חח כולם ככה (?)
חח וואו זה חידוש לפחות בשבילי
אנונימי
כולן ככה רצח
אנונימית
הכול בסדר זה טבעי.
אני מבין אותך כל כך. אני לא רוצה בת זוג עד גיל 16 או 15 וחצי וזה מערער את הדעה שלי כל פעם מחדש.
זה לא מוזר, אבל אל תתפשרי רק כי את רוצה חבר,
גם אני הייתי כזאת (בת 15) ואז הבנתי שיש ילד שהוא בקטע שלי אז דיברנו והיינו יחד, והוא היה נורא. כאילו הוא לא היה רומנטי ולא היינו עושים שומדבר מיוחד
זה ממש לא היה נקרא חבר ואני לא באמת אהבתי אותו.
ואחרי 3 חודשים (יותר מידיי) נפרדנו וחודש וחצי אחרי זה התחלתי להתכתב עם מישהו מהשכבה שלי, ועכשיו אנחנו יחד והוא באמת כל מה שרציתי ואני כלכך מאושרת איתו.
קיצר המסר הוא שאת לא צריכה להתפשר רק כי את רוצה חבר.
לא זה טבעי לגמרי
לי היה עד לפני 4 חודשים חבר במשך שנה וחצי
את אני ממין נקבה.
זה לא מוזר, זה הגיוני ומובן
קורה לי המון
אנונימית
טבעי.
הייתי ב ו ל כמוך בגילך. כאילו, בקטע הזוי.
אפילו הייתי מנסח את השאלה בדיוק כמוך חחחחחח
אבל אין מה לעשות.. אם זה בא זה בא. אל תלכי עם כל אחד!! את תצטערי על זה.
רק אם זה באמת שווה את זה.
ככה זה הגיל, בסוף זה יתייצב :)
זה תהליך טבעי , אחרת אין חיבור לאהבה .
בינתיים העסיקי את עצמך , בדברים שימלאו לך את הלב .
והאמיני שזה יגיע בזמן הכי מתאים לך.
זה יסתדר תלכי קצת זה יבוא לבד
זה יסתדר זה יבוא לבד תחכי קצת
שואל השאלה:
חח איזה תגובות מרגשותת
כן בטכלס במקום מסויים כולנו מחפשים אהבה
ואני האחרונה שתהיה עם מישהו רק בגלל שאני רוצה חבר
נקווה שכל אחד פה ימצא את האחד שלו
אנונימית