8 תשובות
כי גלקסי יותר טובים
Sef
כי אפל יכולים להרשות לעצמם להציב מחיר כל כך גבוה כי הם יודעים שאנשים יקנו את האייפון לא מנשה מה יהיה המחיר
כי הוא טוב
כי זה מותג
כי הם יודעים שאתה תלוי בהם וצריך את המוצר אז הם מרשים לעצמם לשחוט במחיר
ופה המשחק שלהם
כי זה מותג, זאת הסיבה
כי יש על זה סמל של תפוח אכול
מותג
כי אפל יודעים שלא שמנה כמה כסף זה יעלה, המחירות לא יפסיקו, הם מנצלים את זה שהם כאלה טובים