8 תשובות
כי גלקסי יותר טובים
כי אפל יכולים להרשות לעצמם להציב מחיר כל כך גבוה כי הם יודעים שאנשים יקנו את האייפון לא מנשה מה יהיה המחיר
כי הוא טוב
כי זה מותג
כי הם יודעים שאתה תלוי בהם וצריך את המוצר אז הם מרשים לעצמם לשחוט במחיר
ופה המשחק שלהם
ופה המשחק שלהם
כי זה מותג, זאת הסיבה
כי יש על זה סמל של תפוח אכול
כי יש על זה סמל של תפוח אכול
מותג
כי אפל יודעים שלא שמנה כמה כסף זה יעלה, המחירות לא יפסיקו, הם מנצלים את זה שהם כאלה טובים
באותו הנושא: