16 תשובות
תגידי לו נשמה של אמא נסיכון ומתוקון
חחח מה בן כמה המורה ?
חח מה למה? :/
הוא כיאלו צעיר או סבא כזה ??
הייתי בורחת מהבית ספר לול
איכס עלה לי קיא
תתלונני
תתלונני
תגידי לו "תן לי 100 או שאני מדווחת עליך"
תגידי לו אני נשמה רק של הקדוש ברוך הוא
שואל השאלה:
הוא בן איזה 40
הוא בן איזה 40
אנונימית
"סליחה, אבל אנחנו במסגרת בית ספר ואני לא מעוניינת שתפנה אליי בכינויים האלה. בבקשה תפסיק עם זה".
ואם ממשיך - אז משטרה. זה מסוג הפעמים שאפשר להצדיק את הפמיניזם, כי פה באמת יש הטרדה.
מה הקשר הטרדה? הוא לא רמז שום דבר מיני
כולה מורה שמרגיש קצת יותר מדי בנוח עם התלמידים שלו
אם מורה אישה הייתה קוראת לך ככה זו עדיין הייתה הטרדה?
כולה מורה שמרגיש קצת יותר מדי בנוח עם התלמידים שלו
אם מורה אישה הייתה קוראת לך ככה זו עדיין הייתה הטרדה?
אנונימית
כלום.
הוא פשוט אוהב ילדים.
הוא פשוט אוהב ילדים.
כן, זו הייתה הטרדה! מורה לא אמור להרגיש "בנוח" עם התלמידים שלו! יש היררכיה ודרך לפנות, בית ספר זה לא שוק.
תיכתבי לו פתק, ותחמיאי לו
"למורה איקס היקר, השיעורים שלך מעניינים ומרתקים אני נהנית לשמוע ולהקשיב , אתה מורה מצויין, שאוהב ומחבב את התלמידים,
אבל מפריע לי המחמאות המידי אישיות הללו, כמו מתוקונת וחמודונת וכאלה... ואולי זה בעיה בי אני לא יודעת, אבל אם תוכל להבין אותי אני מאוד אשמח.
תודה ומעריכה מאוד איקס. "
לדעתי זה יפתור את הבעיה באופן הכי טוב
"למורה איקס היקר, השיעורים שלך מעניינים ומרתקים אני נהנית לשמוע ולהקשיב , אתה מורה מצויין, שאוהב ומחבב את התלמידים,
אבל מפריע לי המחמאות המידי אישיות הללו, כמו מתוקונת וחמודונת וכאלה... ואולי זה בעיה בי אני לא יודעת, אבל אם תוכל להבין אותי אני מאוד אשמח.
תודה ומעריכה מאוד איקס. "
לדעתי זה יפתור את הבעיה באופן הכי טוב
תגידי לו שיפסיק לקרוא לך ככה זה ושזה לא נעים לך אז הוא בטוח יפסיק
באותו הנושא: