7 תשובות
ממש טוב
די הרבה
זה בריא אבל בשעתיים בערך זה הרבה לאכול
מעולה
לכל היום או רק לבוקר?
מה מעולה מה אתם דפוקים?! תקשיבי בתור אחת שרזתה בערך עשרה קילו את חייבת לאכןל יותר! לשלב הרבה הרבה ירקות לשתות מים לאכול בשר וחלבונים. הינה קחי דוגמה לתפריט מעולה לדיאטה
בוקר: שתי סנוויצים מלחם מלא עם חביתה וירקות או גבינה או טונה
צהריים: סטייק ואורז ולקינוח אפשר שורת שוקולד מריר
ביניים: ירקות או איזה סלט טוב
וערב: אם לא אכלת ביצה בבוקר אפשר חביתה עם גבינה או יוגורט עם גרנולה ופירות.

אם תשלבי ספורט זה יהיה מצויין! אל תרעיבי את עצמך! ואל תסמכי על דעות מפה...
לגבי מה שסתם רוצה לעזור רשמה, היא צודקת, אני עכשיו גם בתהליך- ולהוריד בכמויות ולאכול קצת זה לא הפיתרון היעיל.. צריך לאכול הרבה חלבונים, ירקות, מים, אפשר פחמימות במידה. אם את רוצה להתפנק בנגיד שוקולד, אל תמנעי מעצמך, כמובן לא לקחת קופסא שלמה אבל אפשר שורה או משהו, כמובן לא כל שעה שורה... מקווה שעזרתי
זה ליום זה כלום
לארוחת בוקר וערב זה טוב