תשובה אחת
לפעמים יש תקופות שלא הכל דבש
תחשבי שאת בתקופת מבחנים וחייבת לדאוג לעצמך כי אם תכשלי חס וחלילה
זה יפגע רק בך ..
תשימי לך מוזיקה שמחה ותלמדי ותזכרי שבסופו של דבר הכל יהיה טוב !!
מאחלת לסבתא שלך המון בריאות !!
ואם תצטרכי משהו את מוזמנת לשלוח לי בפרטי תמיד פה ❤
תחשבי שאת בתקופת מבחנים וחייבת לדאוג לעצמך כי אם תכשלי חס וחלילה
זה יפגע רק בך ..
תשימי לך מוזיקה שמחה ותלמדי ותזכרי שבסופו של דבר הכל יהיה טוב !!
מאחלת לסבתא שלך המון בריאות !!
ואם תצטרכי משהו את מוזמנת לשלוח לי בפרטי תמיד פה ❤
באותו הנושא: