5 תשובות
אל תדאגי זה יגדל לך , אני בכיתה י ויש לי מידה e
בכיתה ז הייתי קרש חיתוך. אין לך למה למהר
בכיתה ז הייתי קרש חיתוך. אין לך למה למהר
היי מותק, אין לך ממה להלחץ את רק בכיתה ז את ממש בתחילת ההתפתחות שלך זה ממש ממש בסדר אין לך ממה לדאוג באמת, שזה לא מה שידאיג אותך. כן זה עוד יגדל אל תדאגי(:
אל תדאגי אני כמוך סהכ כיתה ז חכי יגדל ואני מבינה אותך לול
אני בול כמוך שואלת השאלה
זה כזה מביך להסתובב לידם
זה כזה מביך להסתובב לידם
אנונימית
אל תשני על הבטן ותשתי חלב סויה לפני השינה, עוזר
באותו הנושא: