5 תשובות
כן זאת חוויה
בת דודה שלי עשתה חמישה חודשים שלושה וחצי זה גם טוב
זה יותר מידי
שבועיים לא הייתי שורדת בדרום אמריקה
שבועיים לא הייתי שורדת בדרום אמריקה
אנונימית
אני חושבת שזה טוב כי יש אנשים שטסים גם לחצי שנה
באותו הנושא: