7 תשובות
שואל השאלה:
לא אני לקחתי. שלא תהיה אי הבנה
לא אני לקחתי. שלא תהיה אי הבנה
את לא שפויה
אנונימית
ממש ממש חמור
לא טוב לאא טוב תאכלי עכשיו
מאוד חמור לדעתי.
נתחיל בזה שאדוויל לוקחים כל 4 שעות, ונסיים בזה שאסור לקחת תרופות על בטן ריקה!!
נתחיל בזה שאדוויל לוקחים כל 4 שעות, ונסיים בזה שאסור לקחת תרופות על בטן ריקה!!
ממש ממש ממש לא.לא.לא.לא
זה רע.זה מאוד רע
זה רע.זה מאוד רע
אנונימית
10?!
באותו הנושא: