14 תשובות
מלא אנשים, אני מכיר את רוב ההפרעות. מוזמנת להתייעץ
כן
יש לי הרבה חברים סכיזופרניים, גם לחבר הכי טוב שלי יש
התנהגתי כרגיל, אין מה להתלהב
התנהגתי כרגיל, אין מה להתלהב
לא מחלה נפשית אבל הוא היה מאושפז במחלקה פסיכיאטרית והשתחרר רק לפני כמה ימים, אם באמת חשוב לך לדעת עוד וכאלה אז בוא/י לפרטי אני יעזור לך :)
כן, האמת שמלא- ההתנהלות השתנה בין הפרעה להפרעה שהייתה להם, בהתאם לצרכים של הבן אדם
אחותי
לי יש מחלה נפשית מה הבעיה איתי ?!?!
סכיזופרניה
התנהלות רגילה אבל לא הייתי איתו הרבה זמן, הוא היה צריך מיד ללכת לאנשהו
ואם זה נחשב לאבא שלי היה דיכאון, ניסיתי לעודד אותו ועזרתי לו
התנהלות רגילה אבל לא הייתי איתו הרבה זמן, הוא היה צריך מיד ללכת לאנשהו
ואם זה נחשב לאבא שלי היה דיכאון, ניסיתי לעודד אותו ועזרתי לו
כן...
והם אנשים רגילים לגמרי וברגיל הם מתנהגים כמו כל אדם נורמאלי.
כמעט אי אפשר לדעת שיש להם מחלה נפשית (לפחות במקרים שלי שהייתי עם אנדים שיש להם,).
פשוט יש להם התקפים וקצת יותר קשה לנם מאחרים.
והם אנשים רגילים לגמרי וברגיל הם מתנהגים כמו כל אדם נורמאלי.
כמעט אי אפשר לדעת שיש להם מחלה נפשית (לפחות במקרים שלי שהייתי עם אנדים שיש להם,).
פשוט יש להם התקפים וקצת יותר קשה לנם מאחרים.
אנונימית
אנונימית תודה רבה
שואל השאלה:
אף אחד לא אמר שיש בעיה :)
אף אחד לא אמר שיש בעיה :)
אה אוקיי
באותו הנושא: