7 תשובות
^נכון כדי שלא תתבאס
לא סיכוי גדול
שואל השאלה:
skylight אני טס בין ה3 ל14
אנונימי
גם אני במרץ בפראג אני מתלהב אתם לא מבינים כמה
יש אוליי סיכוי כי מרץ זה עדיין קריר ובמדינות אחרות שיש שמה שלג אז זה יכל להמשיך כי זה לא כזה חם מרץ
גם אני אהיה בפראג במרץ! איזה תאריך תהיה?
ולא נראלי שיהיה שלג במרץ.
לא בטוחה אני הייתי בינואר שזה השיא בפראג שנה שעברה והיה רק יום אחד , ציפיתי ליותר