7 תשובות
לא
מועתק
שואל השאלה:
מה קורה לכם... איפה הגאווה הישראלית שלכם?
אנונימית
גאווה ישראלית? אין, השיר לא יפה.
ואני לא אוהב את המושג "גאווה ישראלית", אני לא אמור להיות גאה במישהו רק כי הוא ישראלי.

נראה לך שאם מישהו יעשה משהו ואני אהיה כזה "לא אכפת לי" ואז הוא יגיד לי "אה אבל אני ישראלי" אני אתחיל להלל אותו ולהתגאות בו? ממש לא.
---
מעבר לכך - אני לא אוהב את השירים שלהם, הם רדודים לרוב והשיר הזה ספיציפית היה 2:37 דקות מהחיים שלי שהתבזבזו להן.

הם היו עצלנים מדי בשביל לכתוב שיר משלהם אז עשו remake (חידוש) לשיר ישן.

זה היה last-ditch effort, נסיון אחרון, הם ידעו שהשירים שלהם כבר לא טרנדיים אז הם חשבו שלהביא את pitbull יעזור. ובכן אין טעם לצלוף בסוס מת; זה שהם הביאו את pitbull שישיר איתם לא יציל את הקריירה שלהם.
ראיתי.. השיר לא משהו בכלל.. פיטבול הזה כמו תמיד הורס את כל השירים עם הראפ הגרוע שלו
שואל השאלה:
עזבו.. המקום הלא נכון לשאול את השאלות האלה
אנונימית