6 תשובות
יכול להיות שזה שזה סתם צירוף מקרים
אל תקחי קשה
אל תקחי קשה
תשאלי אותם
שואל השאלה:
מה אני אכתוב להן היי למה אתן מסננות אותי? לא זה מביך
מה אני אכתוב להן היי למה אתן מסננות אותי? לא זה מביך
אנונימית
ותהיי דחוף עם חברות אחרות אחר כך יבואו על ארבע תאמרי סורי פספסתן ביי יא רדודות
דוחות פשוט תתעלמי
שואל השאלה:
הקטע זה שעם שתיהן זה תמיד ככה זה לא פעם ראשונה שהן מסננות אותי
הקטע זה שעם שתיהן זה תמיד ככה זה לא פעם ראשונה שהן מסננות אותי
אנונימית
באותו הנושא: