13 תשובות
זה נראה לך לגיטימי??
אם את לא אוהבת שהוא עושה את זה תגידי לו
זה בגידה לכל דבר
הוא סתם תוקף
שואל השאלה:
כאילו אני מבינה שהוא גאה בעצמו על התהליך שעשה אבל קצת מוזר שהוא שולח להן בפרטי את הקוביות ואת האמת כן זה טיפה מציק.. אבל לא רוצה לצאת חברה מגזימה
כאילו אני מבינה שהוא גאה בעצמו על התהליך שעשה אבל קצת מוזר שהוא שולח להן בפרטי את הקוביות ואת האמת כן זה טיפה מציק.. אבל לא רוצה לצאת חברה מגזימה
אנונימית
אה חבר חבר... תאמרי לו
שואל השאלה:
תודה! איך להגיד אתזה?
"תקשיב מפריע לי קצת שאתה שולח תמונות כאלה לידידות שלך.. אתה לא היית רוצה שאני אשלח לידידים בפרטי תמונות עם בגד ים סתם ככה"
משהו בסגנון
תודה! איך להגיד אתזה?
"תקשיב מפריע לי קצת שאתה שולח תמונות כאלה לידידות שלך.. אתה לא היית רוצה שאני אשלח לידידים בפרטי תמונות עם בגד ים סתם ככה"
משהו בסגנון
אנונימית
זה כמו שאת תשלחי לבנים תמונה עם חזיה זה נראה לך לגיטימי?
למה שזה יהיה לגיטימי תגידי לו
אם זה היה בסטורי או משהו סבבה אבל ספציפית לידידות ועוד שיש לו חברה זה לא בסדר
וכן מה שכתבת זה בסדר גם תתנהגי כאילו זה פוגע בך
וכן מה שכתבת זה בסדר גם תתנהגי כאילו זה פוגע בך
לא יודע, לי זה לא היה מפריע.
תלוי כמה את קנאית, אל תתביישי ברגשות שלך רק תזכרי לא להשתגע בגללן
תלוי כמה את קנאית, אל תתביישי ברגשות שלך רק תזכרי לא להשתגע בגללן
מי שכתבה "זה בגידה לכל דבר"
מה בגידה בזה? תלוי איזו תמונה.. יש לי ידיד ממש טוב שיש לו חברה והוא תמיד שולח לי תמונות שלו כאילו סלפי והוא בלי חולצה והכל טוב כי הבנים לרוב בבית בלי חולצה וכאלה ואני לא רואה פה בעיה
מה בגידה בזה? תלוי איזו תמונה.. יש לי ידיד ממש טוב שיש לו חברה והוא תמיד שולח לי תמונות שלו כאילו סלפי והוא בלי חולצה והכל טוב כי הבנים לרוב בבית בלי חולצה וכאלה ואני לא רואה פה בעיה
^זה לא בגידה אבל אני לא חושב שזה מתאים לשלוח לידידות תמונות בלי חולצה בשביל שיראו את השרירים שלו.. לשלוח סלפי מהבית שהוא כבר בלי חולצה והכל זה סביב הפנים שלו זה בסדר
באותו הנושא: