5 תשובות
אני כן יכול להבין על מה את מדברת ואני יכול להבין למה זה לא נעים לך
קודם כל את יכולה ללכת לfxp והכל שם הרבה יותר בוגר ורציני וזה גם מחולק לפורמים ככה שתמיד תוכלי להתמקד רק בשאלות שאת מבינה בהם
ואת יכולה גם לענות על שאלות ואז לכבות את העדכונים
קודם כל את יכולה ללכת לfxp והכל שם הרבה יותר בוגר ורציני וזה גם מחולק לפורמים ככה שתמיד תוכלי להתמקד רק בשאלות שאת מבינה בהם
ואת יכולה גם לענות על שאלות ואז לכבות את העדכונים
לדעתי הסיטואציה לא נעימה כול כך אבל בסופו של דבר אם את לא תהיהי מרוצה מהתשובה שלך תכתבי אותה בתור אנונימית
אני לא מרגישה ככה אבל יש פעמיים שאני רואה אנשים שעונים תשובות כאלה טובות אני חושבת לעצמי האתר הזה גורם לי להרגיש טוב כי לכאן אני בורחת מכול הבעיות.
אני לא מרגישה ככה אבל יש פעמיים שאני רואה אנשים שעונים תשובות כאלה טובות אני חושבת לעצמי האתר הזה גורם לי להרגיש טוב כי לכאן אני בורחת מכול הבעיות.
אני מרגישה שהאתר הזה לא מעשיר ושכל מי שעונה בו, למעט בודדים, אלה ילדים חסרי נסיון
איך יכול להיות שאנשים כאן מאיימים עליך ככה
איך יכול להיות שאנשים כאן מאיימים עליך ככה
אנונימית
אני דווקא רואה בתגובתך משהו בוגר ומודע לעצמו, שלא לכולם יש פה
והאמת, לא שווה לבזבז על האתר הזה אפילו דקה. תעסיקי את עצמך בדברים אחרים, באמת
לכולם בלי יוצא מן הכלל יש הרבה דברים שהם לא יודעים...גם אלה שאת כביכול רואה כחכמים פה, גם להם יש אולי ידע בתחום ספציפי ולא באחר
והאמת, לא שווה לבזבז על האתר הזה אפילו דקה. תעסיקי את עצמך בדברים אחרים, באמת
לכולם בלי יוצא מן הכלל יש הרבה דברים שהם לא יודעים...גם אלה שאת כביכול רואה כחכמים פה, גם להם יש אולי ידע בתחום ספציפי ולא באחר
תראי כן יש פה הרבה תשובות נחמדות אבל רוב התשובות שאני רואה פה הן לא ברמה שאמורה לגרום חוסר בטחון למישהו, כן יש פה ושם תשובות טובות ויפות אבל באמת אין לך סיבה להרגיש חוסר בטחון או "פחות" באיזשהי צורה.
אם בכל זאת את מרגישה שאת לא יכולה לייעץ, הכל בסדר
גם אני לא עונה על שאלות שאני לא מרגישה שאני יודעת מספיק כדי לענות בצורה מספיק טובה, וזה סבבה לא חייבים לענות על כל שאלה
עם הזמן מבינים איך להגיב ולענות על דברים בצורה יותר טובה ורצינית באופן כללי גם מחוץ למסך, את לא צריכה לדרוש מעצמך להשתפר כדי לענות על שאלות
בסהכ זה אתר שהמטרה שלו לעזור לאנשים אבל לא תמיד יודעים לעזור וזה בסדר
אם בכל זאת את מרגישה שאת לא יכולה לייעץ, הכל בסדר
גם אני לא עונה על שאלות שאני לא מרגישה שאני יודעת מספיק כדי לענות בצורה מספיק טובה, וזה סבבה לא חייבים לענות על כל שאלה
עם הזמן מבינים איך להגיב ולענות על דברים בצורה יותר טובה ורצינית באופן כללי גם מחוץ למסך, את לא צריכה לדרוש מעצמך להשתפר כדי לענות על שאלות
בסהכ זה אתר שהמטרה שלו לעזור לאנשים אבל לא תמיד יודעים לעזור וזה בסדר