3 תשובות
אני שונא את לירון ויצמן
לגמרי
כבר לא רואה האח הגדול
אבל כשראיתי והם היו מנחים זה היה מצחיק.
הם זוג מתאים
כבר לא רואה האח הגדול
אבל כשראיתי והם היו מנחים זה היה מצחיק.
הם זוג מתאים
כן כל כך אבל גם גיא ולירון סבבה
באותו הנושא: