התחברות הרשמה

איזה ניחוח אתם הכי אוהבים בללין?

18 בינואר 2020, 15:39
ריחותלליןקוסמטיקהניחוחות    
6 תשובות
מונוי❤
T
T❤a❤i❤r
הכל
ע
עבריינית על
קניתי מהם פעם בושם בניחוח דובדבנים, פשוט מושלם ותמיד קיבלתי עליו מחמאות.
Enigma
הכל
Skylight
אושן
P
P E P E
את כולם הם כאלה ממכרים!!!
A
Arianator forever
באותו הנושא:
איזה ניחוח אתן הכי אוהבות בללין?
איזה ניחוח הוא הכי טוב בללין
איזה ריח אתם הכי אוהבים בללין
איזה ריח הכי טוב בללין?
כשאומרים "ניחוח תפוח רענן", הניחוח רענן או התפוח?
איזה ריח בללין יותר טוב, מאסק או ונילה פינק פפר?
איזה ריח טתם הכי אוהבים בללין ואיזה ריח הכי פחות?
בנות איזה ריח בללין אתן הכי אוהבות?
איזה ריח יש לוניל פצ'ולי בללין שכזה אוהבים אותו?
מה הריח הכי טוב בללין?
מה הריח הכי הכי טוב בללין?