התחברות
הרשמה
כבר שנה שלא בכיתי (לא הצלחתי גם כשממש רציתי) והיום בכיתי בגלל משהו שקורה לי כל יום ואני לא מבין למה שנה שלמה לא בכיתי
בגלל זה והיום כן
זה נורמלי?
אני משתגע?
18 בינואר 2020, 17:08
בכי
דמעות
דיכאון
עייפות
תשובה אחת
נורמלי לגמרי
❤
❤..
באותו הנושא:
הוא נתן לי סטירה חזקה שממש הפילה אותי על הריצפה בכיתי והלכתי מה אני עושה?
זה תקין שלא בכיתי כבר מלא שנים למרות שחוויתי מלא דברים שממש פגעו בי נפשית?
הייתי בים היום עם חברה אחרי המון זמן שלא, רציתי לצאת עם חוויה ובימקום זה בכיתי...
אני אדם רע? לא הצלחתי לבכות בהלוויה של סבתא שלי שהייתה היום אבל בכיתי כל היום אבל כשהגעתי להלוויה פשוט לא הרגשתי כלום
לא הצלחתי לבכות ממה שקורה בחיים שלי אבל בכיתי בגלל סדרה מפגרת, עד כמה זה דפוק?
זה הגיוני שממש בכיתי מהתרגשות וכמעט התעלפתי שמישהי שאני מעריצה עשתה לי לייק?
איך הגבתן כשקיבלתן בפעם הראשונה?אני בכיתי לאמא שלי מלא כי לא רציתי להתבגר חחח
לא התקבלתי היום לעבודה שממש רציתי, לא קשה להתקבל אליה אבל תמיד מעדיפים מישהו עם ניסיון
אם בכיתי במשך חצי שעה ולא הצלחתי להפסיק והיה לי קשה לנשום
אם רציתי להיכשל במבחן ונכשלתי , אז הצלחתי או נכשלתי ?
בכיתי אתמול בכיתה כי לא הבנתי את החומר בלשון (לא ממש בכיתי, הזלתי כמה דמעות וכעסתי, לא הצלחתי להחזיק את עצמי)