7 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי ב5.01
ותוך כמה זמן הודיעו לך שעברת למיונים השניים?
עשיתי מיונים ב 15. נראה לך שלא עברתי? לא הודיעו לי כלום עד עכשיו....
שואל השאלה:
הודיעו לי בדיוק שבועיים אחרי
אל תדאגי בטוחה שהכל יהיה טוב :)
יואו הלוואי....
כבר היית במיונים לרכזת התראה? איך היה?
תגידי, מתי עשית את המיונים?
המיון המשך זה רק לזה, אם לא תעבור כנראה שיתנו לך תפקיד אחר מהמיון הראשוני
באותו הנושא: