8 תשובות
ההורה
ההורה
אני עונה על שאלות על איך אני מרגישה ועוד
תמיד ההורה
אני בת 16 וחצי ואמא מדברת
בעיקרון ההורה מסביר ראשון בקצרה מה הבעיה, ואחרי זה הילד מסביק במדויק איך, איפה ולמה..
שואל השאלה:
זו לא הייתנ השאלה:)))
אנונימית
אני הולכת עם ההורים שליי
אני לא הולכת עם ההורים שלי