4 תשובות
כלום? אז מה אם זה חויב
גם אותי הנהג לפעמים מחייב ב5.90 יותר
שואל השאלה:
כי יש לי נסיעה חופשית אני לא אמורה לשלם
הוא עשה לי נסיעה חופשית וכשראה שזה לא חויב עשה עוד פעם והוא לא אמור לחייב אותי
אנונימית
לא כולם יכולים להרשות לעצמם שהנהג יחייב אותם סתם^
תתקשרי לחברה של האוטובוס מטרופולין אגד מה שעלית תספרי להם והם יזכו את הכרטיס שלך
שואל השאלה:
צודקת
תודה!
אנונימית