3 תשובות
לא מסוכן, אבל המצב הכלכלי שמה לא משהו.
אנונימי
כן, כמו בכל אזור מלחמה, אבל נגיד אם את גרה בקייב אין לך מה לחשוש הרוסים גם לא יתחילו פשוט לרצוח את כולם
מסוכן הבנתי שבאזורים מסויימים שקרובים למלחמה עם רוסיה
אנונימית
באותו הנושא: