3 תשובות
שואל השאלה:
אבל לפעמים אני אפילו לא שמה לב או שמה לב רק אחריי שזה קרה נגיד קרה לי פעם אחת שמורה דיברה איתי וגילגלתי לה עיניים והיא ממש כעסה וחא הבנתי מה היא רוצה ממני
אנונימית
חחח אני לפעמים ככה, פדוט תזכרי
חחח גם לי זה קורה! פוט כל פעם שלפני שאת מגלגלת תנסי להזכיר לעצמך לא לגלגל