7 תשובות
אתה כן שאלת את דעתו. טמבל.
שואל השאלה:
לא שאלתי את דעתו על מה שאמרתי (:
לא שאלתי את דעתו על מה שאמרתי (:
אנונימי
מה היא כבר עשתה
אנונימית
שואל השאלה:
כי ככה בא לי לא זכור לי ששאלתי את דעתך
כי ככה בא לי לא זכור לי ששאלתי את דעתך
אנונימי
איך אתה יכול להגיד דבר כזה?
אתה יכול להתלונן על ההורים שלך ולשקר על דברים שהם עושים אבל זה סתם מטומטם ואם תעשה את זה אתה תגיע לרמה חדשה של שפל
תתמודד. אחים יכולים להיות מאד מעצבנים לפעמים אבל זה קשר לכל החיים
באותו הנושא: