6 תשובות
שואל השאלה:
והוא יודע שהוא פגע בי והוא ביקש סליחה אבל דיי אני משחקת אותה כיאלו הכל טוב.
והוא יודע שהוא פגע בי והוא ביקש סליחה אבל דיי אני משחקת אותה כיאלו הכל טוב.
אנונימית
למה שלא תחזרו?
אם כל כך קשה לך ואת מוכנה לסלוח לו
אם כל כך קשה לך ואת מוכנה לסלוח לו
שואל השאלה:
הלוואיי אבל זה לא אפשריי
הלוואיי אבל זה לא אפשריי
אנונימית
למה לא? אם אני יכול לשאול
למה לא באמת?❤
שולחת חיבוק גדול גדולל❤❤
שולחת חיבוק גדול גדולל❤❤
^למה לא באמת?
ומאמי תהיה חזקה,בלאי לתת לך חיבוק ושלא תבכי לעולם❤
את מוזמנת לדבר איתי על הכל ל ל ל ל ל ל בפרטי❤❤❤❤
ומאמי תהיה חזקה,בלאי לתת לך חיבוק ושלא תבכי לעולם❤
את מוזמנת לדבר איתי על הכל ל ל ל ל ל ל בפרטי❤❤❤❤