6 תשובות
זה גניבה נטו כי זה מותג
כן, זה המחירים ויש אפילו יותר יקרים, אם את אוהבת תקני
לא
אנונימית
לא. עדיף לקנות 3 מכנסיים אחרים ב195 שקלים
Hex