5 תשובות
בחיים לא הייתי בחרמון-
יש לי סיור עם הכיתה שלי לחרמון בשבוע הבא
אז מה את רוצה שהם ילכו בקיץ כשאין שלג?
מתי את רוצה שנלך?
הולכים לחרמון בשביל השלג
הייתי פעם שהייתי קטנה
הולכים לחרמון בשביל השלג
הייתי פעם שהייתי קטנה
אף פעם לא הייתי שם סו...
באותו הנושא: