5 תשובות
וואי בנים זה נותן לי תקווה שתדעו חחח
*ברור שהפרצוף שלי לא מלא אחרת זה באמת קצת אאוץ...
*ברור שהפרצוף שלי לא מלא אחרת זה באמת קצת אאוץ...
אנונימית
זה יפה שזה קצת בלחיים ולא על כל הפרצוף
מעלה לפי דעתי מאוד... זה ממש מוסיף
מעלה
מעלה.
באותו הנושא: