7 תשובות
אני :)
כנל במיוחד אצלי בבניין שרובם פה הורים עם ילדים קטנים ובבוקר לילדים יש מלא זמן והם תופסים את המעלית עד שהילדים יבואו
אני אבל גם לעלות
אניי
חחח כן
אני
באותו הנושא: