5 תשובות
כתיב חסר ונעה בלי ו לקוח מן התנ"ך אז זו הצורה ה"נכונה"
אין הבדל בהגיה, זה פשוט כתיבה עם חולם חסר או מלא.
השם שלי למשל זה נגה, בלי ו. הכרתי מישהי שהייתה עם ו. אין הבדל בין שני השמות, שניהם תקניים, אבל ההורים בדרכ בוחרים אם הם רוצים את השם עם או בלי ו. תכלס זה אותו השם. כמו שאפשר לכתוב דוב ודב.
נכון זה ממש מציק לי בעין כמישהוא רושם נעה
אין הבדל, כל אחד בוחר לרשום את זה איך שהוא רוצה.
זה חולם חסר בלי ה-ו