5 תשובות
אני חושב שרובם מיותרים
שזה סבבה בגדול, זה מקנה ניסיון וגם תואר, מוציא אותך מוכן לעבודה באזרחות

תמיד יש אתה אלה שאומרים "אבל אתה משתעבד לצבא וכלכך הרבה קבע בלה בלה בלה" אבל זה לא שאתה בבסיס סגור, אתה עושה יומיות וזה ממש כמו עבודה באזרחות. חוץ מזה בעתודה אתה מתגייס קצין עם שכר של קצין, ואתה משתחרר עם ים ניסיון במקצוע שלך.

כמובן יש שיבוצים חרא לפעמים לכאלה שעשו עתודה, לא הכל וורוד, אבל עדיין לדעתי זה מסלול טוב.
CQ
לדעתי זה להפסיד את השנים הכי יפות בחיים שלך בתוך כיתה
גם ככה כולם אחרי 12 שנים של לימודים שכבר נמאס לכם לשבת וללמוד על היום ולא יהיה להם אופציה לחווית את הגיל הזה שוב
אפשר ללמוד גם אחרי צבא
^למה את חושבת לבזבז את השנים הכי יפות? במקום לעשות ולטחון צבא אתה טוחן קורסים באזרחות ויותר מזה נחשב אזרח בזמן לימודים. מה זה משנה?

מה הכוונה לחוות את הגיל? חוץ מצבא בגיל הזה, מה כבר אפשר לחוות
CQ
צבא זה חוויה מטורף
גם אם זה להיות כל היום היום בבסיס וגם אם זה לעשות יומיות
זה איך שאתה יוצא מהתיכון עם כל האנרגיות של לצאת לעולם ולעצמאות
להמשיך ללמוד באנרגיה הזאת ניראה לי כמו הדבר הכי מבאס שיש